Lån vores lokaler

Udlån af skolens lokaler samt Lille Norge

Udlån af skolens lokaler er gratis for foreninger og til klassearrangementer.

Det er IKKE muligt at låne skolens lokaler som privatperson eller til private arrangementer.

Ved udlån af skolens lokaler er nogle generelle retningslinjer, som forventes overholdt:

• Alkohol og rygning er forbudt på skolens område – både ude og inde.

• I kan ikke benytte skolens materialer – så som engangsservice, papir mm.

• I må kun opholde jer i de lokaler, som I har fået anvist.

• Borde og stole sættes på plads på samme måde, som da I kom.

• Ødelagte ting skal erstattes. Tag kontakt til skolens kontor på tlf. nr. 72578090.

• Affald skal afleveres i affaldsrum eller i container.

• Døre og vinduer skal lukkes ved afgang.

• I tilfælde af evakuering følges anvisningerne i klasserne.

• Såfremt tyverialarmen går i gang, kontaktes serviceleder på tlf. nr. 30654645.

Ved klassearrangementer arrangeret af skolen:

• Læreren booker selv i kalender på Aula.

• Læreren deltager i arrangementet og er ansvarlig for at låse op og lukke.

• Lokalerne skal afleveres i samme stand, som de blev modtaget.

• Skolens serviceleder skal orienteres, - alarmen skal slås fra osv. Knud Erik kontaktes på 30654645 senest 2 dage inden arrangementet.

Ved klassefester arrangeret af forældreråd:

• Booking sker via klasselærer.

• Der skal udpeges ansvarlige blandt forældrene, der står for rengøringen

• Lokalerne skal afleveres i samme stand, som de blev modtaget.

Ved udlån af lokaler til foreninger mm.:

• Booking sker via skolecenterjetsmark@jammerbugt.dk.

• Der skal udpeges en ansvarlig kontaktperson, som kan få besked ved aflysninger (prøver og andet i skoleregi)

• Lokalerne skal afleveres i samme stand, som de blev modtaget.

• Skolens serviceleder skal kontaktes senest 2 dage inden arrangementet for at aftale nærmere mht. nøgle, alarm borde/stole osv. Knud-Erik kan kontaktes på mobilnr. 30654645.

• Ved rengøring kontaktes Lene Lystrup fra Kongsvang Rengøring på mail lly@kongsvang.net eller pr. telefon 22944653.

Lejrskolen Lille Norge kan ifølge retningslinjerne kun lejes ud via skolen, hvis skolen selv deltager i arrangementet. Så er det også normalvis skolen, der bestiller og betaler opholdet. (Udsnit af regulativ: d. 7. februar 2013, blev det præciseret, at det alene er arrangementer i regi af skolen/dagtilbuddet/institutionen, der kan leje Lille Norge til favorabel pris. F.eks. i forbindelse med klasseudflugter osv. i forbindelse med undervisning.

Al anden form for leje, herunder klasser, der i regi af forældreråd ønsker at tage på tur, betragtes som private arrangementer. (Der henvises til Turistkontoret.)

Vi ønsker jer god fornøjelse med jeres arrangement.

Bemærk at skolen forbeholder sig ret til at aflyse et arrangement.