Alle børn er vores børn- fokus på trivsel

At "alle børn er vores børn" betyder, at årgangsteamet og fasen sammen bærer ansvar for et stærkt og kontinuerligt samarbejde omkring vores elevers læring og trivsel.

På Skolecenter Jetsmark arbejder vi ud fra holdningen om, at trivsel og læring hænger uløseligt sammen. Af den grund har vi et inklusionsteam, der dagligt samarbejder med de lærere og pædagoger, der er tilknyttet de forskellige årgange. Inklusionsteamet består af både lærere og pædagoger, som har erfaring og uddannelse i at arbejde forebyggende og indgribende.

Samarbejdet med vores eksterne resursepersoner har ligeledes stor betydning for vores fælles fokus på børn og unges ret til en tryg, lærerig og udviklende skoleliv og et godt børne- og ungdomsliv.